Vratka, pán Fico?

Autor: Ľubomír Galko | 28.12.2012 o 17:44 | (upravené 28.12.2012 o 23:25) Karma článku: 25,18 | Prečítané:  10475x

Ministrovi pôdohospodárstva sa pred Vianocami podaril husársky kúsok. Také malé Baškove „člny bez motorov", „tempestované počítače" alebo „modernizácia vrtuľníkov po životnosti".  Darmo je - smeráci majú tie lumpáriny asi v krvi...

Ľubomír Jahnátek čelí za svoje pôsobenie na rezorte pomerne výraznej kritike.

V Bruseli pri rokovaniach o reforme spoločnej poľnohospodárskej politiky pre našich poľnohospodárov nevyjednal doteraz nič.

Potravinovú pomoc na roky 2012 a 2013 dovrzal. Výsledkom je to, že Slovensko bolo z programu potravinovej pomoci na tieto roky vyradené.

Do Národnej rady predkladá paškvily ako napríklad  zákon o neprimeraných podmienkach v obchodných vzťahoch alebo zákon o potravinách.

Spolupracuje na takých tuneloch (a následne spoluprácu koriguje), ako je zákon o odbytovom fonde.

ALE - niečo mu predsa len ide. Plnenie vreciek mecenášom.

Takmer 700.000 eur, presnejšie 684.000 eur (cca 20 miliónov SK!!!) zaplatí rezort pôdohospodárstva televízii TA3 za dva reklamné šoty, desať polhodinových dokumentárnych filmov a dvanásť dvadsaťminútových relácií. Za 171-tisíc ich TA3 nakrúti a za 513-tisíc eur ich potom televízia odvysiela.

Pritom pôvodne rezort zamýšľal podpísať zmluvu o podobnej kampani na podporu konzumácie našich rýb s RTVS. A podľa nej mal platiť cca 150-tisíc eur. Zaplatiť mal totiž len za výrobu programov, verejnoprávna televízia ich bola ochotná odvysielať zadarmo.

Skvelé na tejto záslužnej aktivite (veď podľa vyjadrenia ministerstva - „aktivita je oprávnená, lebo ľudia začnú viac kupovať ryby"...) je to, že televízia bola vybratá transparentne „prieskumom trhu".

Aj tie Baškove niekoľkonásobne predražené člny bez motorov s drevenými vesielkami pre vojakov boli tak svojho času vyberané. Koniec - koncov, aj tie boli „oprávnenou" aktivitou, veď vojaci sa na nich môžu teraz v Seredi preháňať po jazere a zvyšovať si kondíciu a výkonnosť.

Ešte vám niektorým nie je jasný prínos takejto rybacej kampane?

Nevadí. Pomôžeme si vysvetlením Jahnátka and company :

„Podpora a posilnenie cieľavedomého komunikačného pôsobenia na spotrebiteľov so zameraním na sprostredkovanie informácií, predstavenie pozitívneho imidžu sektora a jeho produktov", je tým kľúčovým vysvetlením tejto dôležitej marketingovej aktivity ministerstva pôdohospodárstva.

Že ešte stále nerozumiete?

To už je ale váš problém. Dôležité je, že už je „noha v noháve". Či vlastne, že už je lukratívna zmluva dohodená tam, kam patrí. To ostatné sú už len detaily.

Alebo - žeby tento Jahnátkov husársky kúsok bola, pán Fico,  vratka za predvolebnú marcovú „tatrovskú" nadprácu?

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Van der Bellen nevyhral, to len populizmus porazil sám seba

Miloš Zeman sa tešil predčasne. Ukazuje sa, že víťazstvá radikálov či populistov nie sú ani v dnešnej dobe samozrejmosťou.

KOMENTÁRE

Renzi dal sám sebe mat. Dostala ho aj Európa?

Taliansky výsledok je politicky nepomerne ďalekonosnejší než rakúsky.

SVET

Taliansky premiér Renzi po prehre v referende podá demisiu

Hlasovanie zaznamenalo vysokú účasť.


Už ste čítali?