reklama

Fico v suteréne

Včera, potom, ako som čestne a otvorene na konferencii k strategickému hodnoteniu obrany pomenoval súčasný stav finančne podvyživeného rezortu obrany, to bývalý predseda vlády a dnes podpredseda parlamentu Robert Fico, okomentoval slovami :"Takto to vyzerá, keď je ministrom obrany predavač". Vyráža mi dych a neprestáva ma fascinovať, ak niečo takéto vypustí z úst predseda strany, ktorá nesie obrovskú a podstatnú časť zodpovednosti za katastrofálny stav našej armády.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (587)

Lotor, ktorý zverejnil na kameru svojho času plné meno aj priezvisko dlhoročného riadiaceho pracovníka vojenského spravodajstva, otca dvoch detí, spolu s jeho rodným číslom a tým ho ľudsky aj profesionálne odrovnal, sa dnes takto vyjadril k mojej odbornosti.

Podvodník, čo zaprie nielen nos medzi očami, ale aj svoj vlastný hlas na nahrávke, ktorá ho usvedčuje z nehoráznych špinavostí, má tú odvahu niečo komentovať. Samozrejme zbabelo, novinárovi do mikrofónu, telefónu alebo mailom, osamote by mi to nepovedal. Raz už také totiž bolo, v začiatkoch, keď mi v kuloároch parlamentu na chodbe povedal, že v SaS sú chrapúni a potom ako som k nemu "trocha rozhodnejšie" pristúpil a požiadal ho, aby, ak si trúfa, tu vetu zopakoval, skoro stiekol z farby a už ho nebolo - zmizol ako gáfor. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž je mi ľúto, drahý JUDr, ale :

- tie 10% provízie z každej zákazky, týkajúcej sa služieb pre posádkové správy, sú preč

- tie 10-15% provízie z každej opravy áut, ani mnohé iné provízie, tiež už nebudú

- ani tých 20.000 Eur mesačne za vymyslenú softwarovú podporu nebude 

- kšefty s počítačmi, nehnuteľnosťami, atď. (mohol by som pokračovať ďalej), to všetko je nenávratne preč, aspoň pokiaľ tu ja budem.

Ja viem, že je to frustrujúce. Dvojnásobne pre oberzlodeja, ktorý bol zvyknutý parazitovať na systéme a teraz mu nejaký úplne neznámy a neskúsený "predavač z hypermarketu" v kresle ministra obrany robí takéto seky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mimochodom, len tak na okraj. Napriek tomu, že som absolventom jedného z najťažších odborov na MFF UK - Teoretická kybernetika, matematická informatika a teória systémov, napriek tomu, že som sa počas mojej predchádzajúcej praxe slušne dokázal živiť ako programátor - analytik, ako podnikateľ aj ako zamestnanec v slovenskej aj zahraničnej firme, napriek tomu, že som ako riaditeľ akciovej spoločnosti úspešne dokázal koordinovať prácu viac ako 400 ľudí v rámci celej SR, si o mňa otiera svoje ústa pseudoprávnik, ktorý prehral každé jedno zastupovanie Slovenska, do ktorého sa pustil, špekulant, čo nikdy nič v živote poriadne nerobil, len sa celý čas niekde zašíval, hochštapler, ktorý svojimi protiústavnými zákonmi pripravil občanov Slovenskej republiky o milióny Eur.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To, že anonymní diskutéri s manuálom zo Súmračnej ako jeden šík urážajú a mútia vodu v diskusiách pod blogmi či inými článkami, je v poriadku. Na to som si už zvykol. Sú zaplatení, robia si v podstate svoju prácu (aj keď ja osobne by som na to žalúdok nemal).

To, že predseda strany, ktorá priviedla Slovensko svojim rozkrádaním na pokraj bankrotu, sa uchýli k takémuto politickému suterénu, znamená, že to robím dobre. A ja v tom budem pokračovať - nech toho zbabelca raz rozdrapí aj od jedu. 

Ľubomír Galko

Ľubomír Galko

Bloger 
  • Počet článkov:  177
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Exminister obrany a bývalý poslanec NR SR. Mojim tvrdým bojom proti korupcii som sa stal vážnym problémom a nepriateľom pre mnoho nečestných ľudí, vrátane politikov, naprieč celého politického spektra, ktorí sa snažili parazitovať na systéme. Nikdy mi nešlo o koryto, ale pokiaľ bude možnosť, budem stále ťať do živého a odkrývať zlodejiny. Pretože si myslím, že to stále má zmysel. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu